Laatste dag in USA

23 maart 2017 - Fort Lauderdale, Florida, Verenigde Staten

Zo, de laatste dag van het avontuur aan de overkant van de oceaan.

We moesten officieel ons hotel om 11.00 uur verlaten maar mochten een uur langer blijven. Dus vanaf 12.00 uur waren we de rest van de dag dakloos! De koffers konden in het depot van het hotel blijven staan dus daar hoefden we niet mee te sjouwen. Eerst nog een tijd naast het zwembad gezeten, het weer was toen nog aardig goed maar wel bewolkt. Na een lichte regenbui aan de wandel gegaan voor ons middageten en dat werd weer een slice Pizza van Joe's old school pizza waar we ook onze eerste dag in de states waren geweest. Waarschijnlijk wisten ze al ver van te voren dat wij zouden komen want er is een straat naar mij vernoemd, zie de foto's!  Voor diegene die het niet kunnen lezen op het straatnaambord: de straat heet "d-ik-zie-Anna-straat!!!!

Gert kan zich heel lang vermaken op zo'n terras langs de weg want ooooh wat zijn er hier toch veel mooie auto's! Na een tijdje terug naar het hotel om weer even te zitten en te internetten.

Later in de middag nog naar de Starbucks gewandeld. Onderweg nog een onopvallende flitskast van de politie op de foto gezet, vond m te mooi om het niet te doen!

Daar vandaan gelopen naar ons adres voor een lichte avondsnack zodat we toch nog iets hadden gegeten voor de lange zit op 't vliegveld.

De taxi zou ons rond 18.30 uur ophalen maar kwam pas na 19.00 uur wat verder geen probleem was want we vliegen pas laat natuurlijk maar als je staat te wachten duurt alles veel te lang.

Nu zitten we dus vanaf circa 20.00 uur op het vliegveld en gaan tegen 23.30 uur usa tijd de lucht in. Vrijdagavond om circa 22.30 uur NL tijd hopen we thuis te zijn.

Iedereen bedankt voor het volgen van ons avontuur, wij hebben genoten! En bedankt voor de reacties.

Groetjes,

Gert en Anna

1. Jeroen:
    24 maart 2017
    Ik lees toch echt Dixie Anna. Volgens mij ben je een chemisch toilet... :)