Curaçao

18 maart 2017 - Curaçao, Nederlandse Antillen

Zaterdag 18 maart

Na Bonaire is vandaag Curaçao aan de beurt! We hebben hier een lange dag want in tegenstelling tot alle andere plaatsen waar we geweest zijn en op z'n laatst om 18.00 uur weer zijn vertrokken mogen we hier tot 22.30 aan land blijven. Er was gratis WiFi direct in het Cruise centrum en daar werd flink gebruik van gemaakt. Vandaag mag het personeel ook (vrijwel) allemaal een paar uur van boord en die zie je dus dan ook door heel Willemstad heen! Je herkend ze gemakkelijk hoor,  het kamerpersoneel en de mensen in de restaurants aan boord zijn Indonesiërs, in de bars werken de Filipijnen en de rest is Europeaans! Het verschil tussen de Indonesiërs en de Filipijnen is moeilijk te zien, ze lijken best veel op elkaar. In de ochtend was er natuurlijk het lopen door het centrum, deze keer is dat het cetrum van Willemstad! Iets meer te bekijken dan in Bonaire dus ook meer foto's te maken. Na een pauze tussen de middag een taxi genomen naar Mambo Beach en daar de rest van de middag vertoeft! Na het zwemmen terug aan boord om lekker te douchen en te eten en daarna nog even de stad in en op een terrasje aan het water iets drinken! Ook leuk om een keer vanaf de wal het schip verlicht te zien!
Morgen de laatse dag aan wal van de Cruise...........