Aruba

19 maart 2017

Zondag 19 maart

En toch nog op de valreep even de laatste keer op 't internet. Vandaag zijn we op Aruba. Het is onze laatste cruise dag,  hierna zitten we weer 2 dagen op zee en gaan dan nog een excursie doen naar de Everglades!!

Vanochtend weer eerst een beetje gewandeld door het centrum van Oranjestad en daar om heen. Toen net als gisteren de bus gepakt naar het strand, Eagle beach. We merken dat we nu in een soort van vast patroon zitten, al het andere is vaak te ver van de boot verwijderd en/of veeeeeeel te duur. Er valt natuurlijk genoeg te doen op deze eilanden maar daar is de tijd te kort voor en we zijn voor zover mij bekend nog steeds geen miljonairs en daardoor doen wij niet mee aan die vrij dure excursies die je overal kunt doen. We hebben er 2 uitgezocht die we wel hebben gedaan/gaan doen en dat is wat ons betreft eerst wel genoeg. Wanneer we besluiten om langere tijd 1 van deze eilanden te bezoeken zullen we zeker andere dingen ontdekken!

Voor nu een fijne dag verder en jullie horen weer van ons (als we niet door de alligators zijn opgevreten) wanneer we weer in 't hotel in Miami zitten Woensdag!

1. Jacqueline:
    19 maart 2017
    Zag net een lekker boomkippetje lopen (Leguaan) Hebben we gegeten op Curacao op Aruba zijn wij 29 jaar terug geweest onze huwelijksreis was dat lekker genieten
  2. Anna Heikens:
    22 maart 2017