St. Thomas, Virgin Islands

8 maart 2017 - Saint Thomas, Amerikaanse Maagdeneilanden

Omdat we een wisseling in de route hebben zijn we een dag eerder op St. Thomas op de Maagdeneilanden, de wandeling naar het dorp was weer zo'n 20 minuten maar wel erg leuk. Het dorp zelf was er weer 1 met alleen maar juweliers en drankenhandel.

We zijn nog even een heuvel opgelopen om naar het uitzichtpunt bij Black Beards Castle te kijken en een paar foto's te maken.

Met de Big-taxi naar de andere kant van het eiland laten brengen En de rest van de dag lekker liggen luieren en zwemmen op Magen Beach. Ook weer een mooi strand, maar jammer genoeg niet veel palmen. De mooiste stranden zijn te vinden op het eiland St.Johns maar die zijn we nu dus misgelopen omdat het weer daar te slecht was om de haven in te kunnen komen. De kapitein kiest voor veiligheid van schip en passagiers. Geen probleem, wij vinden dit ook mooi!

In de avond is er van alles te doen aan boord, wij gaan meestal na het eten naar een show. Vanavond was dat een Duitse jongleer acrobaat met erg veel humor, wat hebben we gelachen!