Amber Cove, Dominicaanse Republiek

15 maart 2017 - Maimón, Dominicaanse Republiek

HhWoensdag 15 maart

Vandaag waren we in Santo Domingo Amber Cove,  een plaatsje op een eiland van de Dominicaanse Republiek, gelegen op hetzelfde eiland als Haïti!
Omdat de stad op meer dan een half uur rijden is vanaf de boot blijven we ook vandaag weer in de buurt van de boot en het Cruise centrum. We sparen zo circa 60 euro aan taxi geld uit, wat we straks goed kunnen gebruiken op de ABC eilanden! Daar willen we zoveel mogelijk zien, hopen dat 't niet te heet is om iets te ondernemen.

Wij zijn naar een klein strandje gewandeld en hebben daar lekker liggen niks doen. Apie heeft een familielid ontmoet,  Opie is het aapje van de fotograaf die mensen met t aapje op de foto zet bij de palmbomen. Opie vond Apie maar niks en schoon steeds opzij dus niet een mooie duidelijke foto kunnen maken.

Op dit eiland zijn opnames gemaakt voor zeer bekende films o.a. Jurassic parc en Rambo. Daar zijn een aantal gedenkplaten voor geplaatst. Leuk om even te zien maar te heet om lang te blijven staan en alles te lezen.
Groetjes,
Gert en Anna

1. Petra Schut:
    19 maart 2017
    Ik volg jullie verslag en het ziet er allemaal supergoed uit . Heel veel plezier nog