Grand Turk Islands, Bahamas

14 maart 2017 - Grand Turk, Turks And Caicos Islands, Bahama's

Dinsdag de 14e waren we op Grand Turk eiland in de Bahamas.

Opnieuw liggen we naast de Nieuw Amsterdam in de haven. Bij de haven is een Cruise centrum gebouwd, daar kun je taxi free shoppen. Er zijn niet al te veel winkeltjes en er is een zwembad die gratis toegankelijk is voor cruisers.

De stad is te ver weg en we hebben er geen zin in. Taxi's zijn belachelijk duur dus we blijven beetje in de buurt van het schip. Lekker in de schaduw liggen bij de palmbomen.

Op tijd terug aan boord en in de lift stapt een echtpaar uit Nieuw Zeeland bij ons in. De mevrouw kijkt eens naar haar man maar grijpt toch haar kans en begint tegen mij (Anna) te kletsen dat ze het me toch moet zeggen....... ze dacht dat ik het nichtje van haar man was en toen ze me de 1e keer aan boord zag was ze naar haar man gelopen en had hem gevraagd of hij wist dat Josephine ook aan boord was, en wat ze hier moest doen?...... hahahahaha ze waren helemaal in de war ervan. Josephine met een andere man! Maar ja, it was just Me! Ze zweert dat ik dus een tweelingzus heb in Nieuw Zeeland. Toch maar eens een keer op bezoek daar!

'S avonds weer in de dinerzaal gegeten, Gert aan de zalm en ik aan de Kip!

Groetjes van Anna en Gert!

1. Ria van sloten:
    15 maart 2017
    wauw ziet er allemaal mooi uit hoor geweldig